Ремонт та сервіс

<b>Компанія Global Mark дотримується прозорих і справедливих умов обміну та повернення продукції,</b> враховуючи специфіку військових технологій та потреб клієнтів. Ми прагнемо забезпечити максимальну довіру та комфорт під час співпраці.
Компанія Global Mark дотримується прозорих і справедливих умов обміну та повернення продукції, враховуючи специфіку військових технологій та потреб клієнтів. Ми прагнемо забезпечити максимальну довіру та комфорт під час співпраці.

Форма зворотного зв’язку призначена для власників безпілотних авіаційних комплексів (БпАК), БпЛА, дронів, та інших засобів виробництва всіх юридичних осіб в складі Компанії «Глобал Марк». Вона забезпечує прямий канал комунікації з сервісною службою та технічною підтримкою компанії.

Цією послугою можуть скористатися оператори, технічні спеціалісти та представники підрозділів, які експлуатують вироби у польових або навчальних умовах.

У яких випадках варто скористатися формою

причини звернень
1
Якщо ваш виріб або інша складова комплексу потребує ремонту
2
Якщо під час використання сталася технічна або експлуатаційна пригода
3
Якщо ви маєте побажання щодо вдосконалення функціоналу, зручності або можливостей БпАК, БпЛА, наземних станцій, систем донаведення
4
Якщо потрібно здійснити прив’язку борту до комплексу або оновити реєстраційні дані
З якими запитами можна звертатися

З якими запитами можна звертатися

  1. 1. Заявка на ремонт (із зазначенням пошкоджень, логів, ТТН, контактів)
  2. 2. Повідомлення про льотну пригоду (дата, опис ситуації, фото, логи)
  3. 3. Побажання щодо функціоналу (нові можливості, зміни в інтерфейсі, покращення зручності)
  4. 4. Прив’язка борту до комплексу (оновлення даних, синхронізація)
  5. 5. Загальні технічні питання, пов’язані з експлуатацією БпАК
Ця форма дозволяє швидко передати всю необхідну інформацію для обробки вашого запиту. Чим точніше Ви її заповните форму – тим оперативніше буде надана відповідь або здійснено обслуговування
Форма для звернень щодо Ремонту та сервісу техніки
форма
Контактні данні:
Інформація про техніку:
Деталі інциденту або проблеми:
Фото пошкоджень / інші матеріали
Польотні логи з ноутбука
Додаткова інформація:
Даю згоду на обробку персональних даних і погоджуюся з Політикою конфіденційності